پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

پارسا پسرپاییزی

هفت تا هشت ماهگی

1394/9/15 9:40
نویسنده : مامان
91 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا گلی عزیزیم مرخصی زایمان مامان این ماه تموم شد و من مجبورم برم سرکار و اما تو هم مجبوری صبح زود با من بیدار شی و من تورو ببرم خونه مادر. این عکس نشون میده چقدر اخمات تو هم  رفته  اول صبح . شاکی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               روروء ک هم واست خریدم اما اصلا استقبال نکردی ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                        خیلی هندوانه رو دوست داشتی . وقتی میرفتیم میوه فروشی کلی دادوبیداد میکردی و میخواستی تومغازه هندوانه بخوری .قه قهه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پارساجان  این روزها خیلی به جاروبرقی علاقه داشتی و منم مجبور بودم روزی ده بار خونه رو جارو کنم. بعضی وقتها ساعت یازده شب بهونه جاروبرقی رو میگرفتی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                ازتیرماه خزیدن رو یاد گرفتی و کل خونه رو میگشتی. به شدت علاقه داشتی بری زیر میز. خلاصه کل خونه رو گرد گیری میکردی...خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

غذا خور شدی و خودت دوست داشتی قاشق رو دست بگیری

 

پسندها (1)

نظرات (0)